خدمات کامپیوتر توانا

ارائه دهنده ی انواع خدمات کامپیوتر و اینترنت آدرس: شهر فین روبه روی بانک ملَت

خدمات کامپیوتر توانا

ارائه دهنده ی انواع خدمات کامپیوتر و اینترنت آدرس: شهر فین روبه روی بانک ملَت

اس ام اس داغ

اس ام اس داغ  

آرامش در زندگی بهترین چیزه
بیا به آرامش فکر کنیم
به زندگی
به عشق
به زیبایی
به بهشت
به جهنم
به درک
به تو چه
به من چه
برو اعصاب ندارم

اس ام اس داغ

آرامش در زندگی بهترین چیزه
بیا به آرامش فکر کنیم
به زندگی
به عشق
به زیبایی
به بهشت
به جهنم
به درک
به تو چه
به من چه
برو اعصاب ندارم

 ……….computertavana.blogsky.com.......

به غضنفر میگن بهترین شهر دنیا کجاست؟ میگه سانفرانسیسکو . میگن بنویسش میگه غلط کردم قم.

 ……….computertavana.blogsky.com.......

یکی میره پیش دکتر میگه . اقای دکتر مشکلم اینه که کسی تحویلم نمی گیره. دکترمیگه. نفر بعد!....

 ……….computertavana.blogsky.com.......

مناجات یک تنبل با خدا : خدایا راه راست را به سوی ما هدایت فرما.

 ……….computertavana.blogsky.com.......

لره کارت عابربانکشو میندازه تو ضریح امام رضا میگه : یا امام رضا حاجت منو بده تا رمزشو بگم.

 ……….computertavana.blogsky.com.......

خواص گوسفند :1- بو می دهد 2- سبزی می خورد 3- گاهی می خوابد 4- پرواز نمی کند 5- اس ام اس های سر کاری را با دقت می خواند.

 ……….computertavana.blogsky.com.......

نرو پایین سر کاریه

.
.
.
نرو
.
.
.
نرو
.
.
.
سلام، آفرین که به حرف شیطون گوش نکردی، من این پایین منتظرت بودم.
می خواستم بگم: مسواک بزن همیشه تا دندونات تمیز شه!

 ……….computertavana.blogsky.com.......

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد